درس ۱ از ۲۷
در حال پیشرفت

این دوره به چه درد من می‌خورد؟

بعد از گذراندن این دوره، به دو هدف زیر خواهیم رسید:

هدف اول: دانستن راه درست یادگیری زبان

هدف اصلی این دوره این است که مسیر درست یادگیری زبان را یاد بگیریم؛ یعنی مسیری که بر اساس یافته‌های علمی و تجربیات افراد موفق در زمینه یادگیری زبان استوار باشد.

چون غالب منابع، سایت‌ها و موسسات از روش درستی استفاده نمی‌کنند، دانستن مسیر درست می‌تواند به ما کمک کند تا برنامه اثربخش‌تری برای تقویت زبان خود بریزیم و کارهایی را که بی ثمر یا کم فایده هستند، انجام ندهیم.

برای مثال یاد می‌گیریم که برای تقویت مهارت خواندن دو نوع تمرین مشخص را باید بیشتر انجام دهیم یا متوجه خواهیم شد که حفظ کردن ترجمه کلمات، در آینده مهارت مکالمه یا خواندن سریع را با مشکل مواجهه می‌کند بنابراین بهتر است آن را به جز در هفته‌های اول که ناچاریم، انجام ندهیم.

بنابراین در انتهای این دوره شما یاد خواهید گرفت که چه کارهایی را برای یادگیری مهارت‌های مختلف زبان (مانند خواندن یا مکالمه) انجام دهید و چه کارهایی را لازم نیست یا نباید انجام دهید.

آنچه در این بخش یاد خواهیم گرفت، صحبت ما نیست بلکه بر اساس منابع علمی معتبر و تجربیات موفق مربوط به بهترین راهکارهای یادگیری زبان در سطح دنیا است.

هدف دوم: برنامه ریزی برای تقویت زبان خودمان

هدف دوم این دوره، معرفی یک برنامه و سیستم اجرایی پایه برای یادگیری زبان است. در واقع دانستن راه کافی نیست. باید یک برنامه روزانه، هفتگی و بلندمدت برای یادگیری زبان داشته باشیم و بر اساس آن عمل کنیم.

برای اجرای چنین برنامه‌ای به شما خواهیم گفت که چگونه برنامه خودتان را در پلنر و تقویم وارد کنید و کارهای روزانه مربوط به یادگیری زبان را به صورت یک لیست مدیریت کنید.

هدف این دوره یادگیری زبان نیست!

هدف ما صرفاً نشان دادن راه و صحبت در مورد نقشه راه است. امکان اینکه در چنین دوره کوتاه و مختصری بتوان راه یادگیری زبان را پیمود، وجود ندارد.

ما فقط اصول درست و مسیر کلی را توضیح خواهیم داد اما برای اجرای این روش یا باید خودتان این اصول و تمرین‌ها را انجام دهید یا از دوره‌های آماده استفاده کنید.

برای ادامه این دوره، می‌توانید همین الان آن را خریداری کنید و پس از خرید، سراغ درس بعد بروید:

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت گزارش
 
[contact-form-7 id="56866" title="فرم تماس 1"]